Çorum Belediye Başkanı Dr. Halil İbrahim Aşgın, Kasım ayı Belediye Meclis toplantısında yaptığı açıklamada, semt pazarlarında yaşanan usule aykırı satışlar ve vatandaş şikayetlerinin önüne geçmek amacıyla yeni bir düzenleme yapılmasını önerdi.
Başkan Aşgın’ın Aralık ayı meclis toplantısında gündeme alınmasını teklif ettiği düzenleme kapsamında, pazarcı esnafı vatandaşlara ürün seçme hakkı tanımak zorunda olacak. Böylece vatandaşlar, her tezgahtan kendi istedikleri ürünü seçerek alışveriş yapabilecek.

Başkan Aşgın “Vatandaşlarımız pazarlarda diledikleri ürünü seçerek alma hakkına sahip olmalı. 1 Ocak’tan itibaren Çorum pazarlarında ürünlerin seçilerek alınması zorunlu hale gelsin istiyoruz.” dedi.
Başkan Aşgın’ın önerisine, Cumhur İttifakı Belediye Meclis Grubu, Cumhuriyet Halk Partisi Meclis Grubu ve Yeniden Refah Partisi Grubu da destek verdi. Düzenleme, Aralık ayı Belediye Meclis toplantısında gündeme alınarak oylamaya sunulacak.
Düzenlemenin mecliste kabul edilmesi halinde, 1 Ocak 2026 tarihinden itibaren Çorum’daki tüm semt pazarlarında “Seç-Al Dönemi” başlayacak.

ASAYİŞ
10 gün önceGÜNDEM
10 Haziran 2026ASAYİŞ
10 Haziran 2026GÜNDEM
10 Haziran 2026GÜNDEM
10 Haziran 2026GÜNDEM
10 Haziran 2026ASAYİŞ
10 Haziran 2026
1
Köfteci Yusuf ve 30 ulusal markanın yer alacağı AVM çok yakında Osmancık’ta
4837 kez okundu
2
Kırkdilim Tünelleri, 15 Nisan’dan sonra açılıyor
4303 kez okundu
3
TOKİ Osmancık kura tarihi ne zaman?
4270 kez okundu
4
Osmancık’ın 3 köyü için önemli ihaleler tamamlandı
4247 kez okundu
5
APP Plakalar gündemde: Osmancık Şoförler Odası’ndan önemli duyuru
3939 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.