Okul öncesi, ilkokul, ortaokul ve liselerde eğitim gören öğrenciler, iki haftalık yarıyıl tatilinin ardından 2025-2026 eğitim öğretim yılının ikinci dönemine “Bayrak Sevgisi” temasıyla başladı.
Milli Eğitim Bakanlığı tarafından yapılan planlama doğrultusunda, ikinci dönemin ilk dersinin “Bayrak Sevgisi” temasıyla işleneceği duyurulmuştu. Bu kapsamda Osmancık genelinde temel eğitimde 4 bin 852, ortaöğretimde ise 1800 öğrenci olmak üzere toplamda 6 bin 652 öğrenci ve 576 öğretmen iki haftalık yarıyıl tatilinin ardından 2025-2026 eğitim öğretim yılının ikinci dönemine “Bayrak Sevgisi” temasıyla başladı.
Osmancık Kaymakamı Furkan Duman Milli Eğitim Müdürü İdris Makineci ve şube müdürleri, ikinci dönemin başlaması dolayısıyla Cumhuriyet Anadolu Lisesi’nde düzenlenen bayrak törenine katıldı.

ASAYİŞ
2 gün önceASAYİŞ
19 gün önceGÜNDEM
18 Haziran 2026ASAYİŞ
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026
1
Osmancık’ı gururlandıran bir haber: Tıp Fakültesini birincilikle bitirdi
4677 kez okundu
2
Müzik öğretmenleri Mustafa Kemal Atatürk Parkı’nda konser verdi
3513 kez okundu
3
Öğretmen Fatma Nur Çelik Son Yolculuğuna Uğurlandı
3477 kez okundu
4
GSB Osmancık Gençlik Merkezinden Açık Hava Sineması Gecesi
3025 kez okundu
5
Osmancık’ta 27 yıl önce kurulan derneğe kadınlarda üye olabilecek
3018 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.