Osmangazi İlkokulu Öğrencileri Gençlik Merkezi’nde Eğlenceli Bir Gün Geçirdi
  • OSMANCIK
  • Eğitim
  • Osmangazi İlkokulu Öğrencileri Gençlik Merkezi’nde Eğlenceli Bir Gün Geçirdi
378 okunma

Osmangazi İlkokulu Öğrencileri Gençlik Merkezi’nde Eğlenceli Bir Gün Geçirdi

Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından yürütülen “Merkezim Seninle Güzel” projesi kapsamında Osmangazi İlkokulu öğrencileri, Osmancık Gençlik Merkezi’nde ağırlandı.

ABONE OL
24 Haziran 2026 21:22
Osmangazi İlkokulu Öğrencileri Gençlik Merkezi’nde Eğlenceli Bir Gün Geçirdi
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından yürütülen “Merkezim Seninle Güzel” projesi kapsamında Osmangazi İlkokulu öğrencileri, Osmancık Gençlik Merkezi’nde ağırlandı.

Öğretmenleri eşliğinde Gençlik Merkezi’ni ziyaret eden öğrenciler, gün boyunca düzenlenen çeşitli etkinliklere katılarak hem eğlendi hem de sosyal ve kültürel faaliyetlerle keyifli vakit geçirdi.

Osmancık Gençlik Merkezi Müdürü A. Mustafa Kınıklı, gençlik çalışanlarının rehberliğinde gerçekleştirilen programda öğrencilerin verimli ve eğlenceli bir gün geçirdiğini belirtti. Kınıklı, merkezin gençlerin gelişimine katkı sağlayacak etkinliklerle faaliyetlerini sürdürdüğünü ifade etti.

Ziyaret dolayısıyla öğrencilere, öğretmenlere ve organizasyonda görev alan gençlik çalışanlarına teşekkür eden Kınıklı, Gençlik Merkezi’nin gençlere yönelik eğitim, kültür, sanat ve sportif faaliyetlerine devam edeceğini söyledi.

“Merkezim Seninle Güzel” projesi kapsamında gerçekleştirilen ziyaretin, öğrencilerin sosyal gelişimlerine katkı sunarken Gençlik Merkezi’nin faaliyetlerini yakından tanımalarına da fırsat sağladığı belirtildi.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.