Osmancık Yeşilay ilçe temsilciliği tarafından düzenlenen etkinlik, Osmancık 75. Yıl Cumhuriyet İlkokulu’nda gerçekleştirildi. Etkinlikte, öğrencilere Yeşilay’ı tanıtmanın yanı sıra, teknoloji bağımlılığı konusuna da dikkat çekildi.
Eğitimcilerden Bilgilendirici Sunum
Eğitimciler Erdem Başkaya ve Şener Demir, öğrencilere interaktif bir sunum yaparak teknoloji kullanımının getirdiği riskler ve ekran bağımlılığının zararları hakkında bilgilendirmede bulundular. Ayrıca sağlıklı alışkanlıkların önemine değinerek, gençlerin bilinçlenmesine katkı sağladılar.
Yeşilay İlçe temsilcisi Eşref Vural, etkinliğin amacının gençleri bağımlılıklardan korumak ve onlara sorumluluk bilinci kazandırmak olduğunu belirtti. Vural, okul yönetimi ve öğretmenlere de destekleri için teşekkür etti.
Öğrencilerden Olumlu Geri Bildirimler
Etkinlik sonunda öğrencilerden olumlu geri bildirimler alındı. Bu tür etkinliklerin gençlerin sağlıklı yaşam farkındalığını artırmada büyük katkı sağladığı ifade edildi. Öğrenciler, bilinçli teknoloji kullanımı ve Yeşilay’ın önemi hakkında daha fazla bilgi edinme fırsatı buldular.
ASAYİŞ
15 gün önceGÜNDEM
15 Haziran 2026ASAYİŞ
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026ASAYİŞ
15 Haziran 2026
1
Köfteci Yusuf ve 30 ulusal markanın yer alacağı AVM çok yakında Osmancık’ta
4896 kez okundu
2
Kırkdilim Tünelleri, 15 Nisan’dan sonra açılıyor
4318 kez okundu
3
TOKİ Osmancık kura tarihi ne zaman?
4288 kez okundu
4
Osmancık’ın 3 köyü için önemli ihaleler tamamlandı
4260 kez okundu
5
APP Plakalar gündemde: Osmancık Şoförler Odası’ndan önemli duyuru
3958 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.